Jump to content

[Video] Let's play des Patates /Potatoes let's play


Darfish

Recommended Posts

Salut. Avec des copains, on a décidé de faire une série sur ce jeu. C'est pas très original, mais on est (presque) drôles. Si, si, j'vous jure. Venez voir en cliquant ici !

Sinon, j'vous mets quand même la vidéo là :

 

J'veux un max de Youtube money alors partagez, likez et abonnez-vous. 

 

 

Hello. This is an english translation for the previous message. With some friends, we are making a serie on the game. I know, it's originial. But we are (almost) funny, I swear. If you speak french, of course. But if you spoke French, you would have read what is above. Yeah, I know, it's kind of stupid. But anyways, you still can subscribe to my channel, give me loads of likes and watch my video (links are above) because I want Youtube money. 

Edited by Darfish
Link to comment
1 minute ago, AlitoFernando said:

Bonne vidéo,bonne continuation et amuse toi bien avec tes potes ! Si t'as besoin de conseils n'hésite pas à me mp,mon nom est AlitoFernando.

Translation :

Nice video,good luck and have fun with your friends !If you need any advices,shoot me a pm,my name is AlitoFernando.

T'as même pas eu le temps de la regarder en entier

 

Translation: tg alito

Link to comment
5 minutes ago, AlitoFernando said:

Bonne vidéo,bonne continuation et amuse toi bien avec tes potes ! Si t'as besoin de conseils n'hésite pas à me mp,mon nom est AlitoFernando.

Translation :

Nice video,good luck and have fun with your friends !If you need any advices,shoot me a pm,my name is AlitoFernando.

Merci pour le compliment, même si, comme l'a dit le monsieur au dessus de moi, je ne pense pas que tu ais eu le temps de la regarder. Mais un compliment est toujours bon à prendre.

 

Thanks, even if, like said the guy above me, I don't think you had the time to watch it. But a compliment is always good to take. 

 

 

Pour la prochaine session (épisode 5 et plus) j'ajouterai des mods graphiques, parce que là c'est un peu moche.

 

For the next session, (episode 5 and more) I'll add graphical mods, because this is a little bite ugly here. 

Link to comment
1 hour ago, Darfish said:

Merci pour le compliment, même si, comme l'a dit le monsieur au dessus de moi, je ne pense pas que tu ais eu le temps de la regarder. Mais un compliment est toujours bon à prendre.

 

Thanks, even if, like said the guy above me, I don't think you had the time to watch it. But a compliment is always good to take. 

 

 

Pour la prochaine session (épisode 5 et plus) j'ajouterai des mods graphiques, parce que là c'est un peu moche.

 

For the next session, (episode 5 and more) I'll add graphical mods, because this is a little bite ugly here. 

En fait,j'ai vu que les 10 premieres minutes,y'avait des petites blagues et la qualité était vraiment pas mal du coup j'ai laissé un poce bleu,je te souhaite bonne chance pour la suite.

 

I saw just the first 10 minutes,it was funny and the video was pretty cool so i left a like,i wish you good luck.

Link to comment
Just now, AlitoFernando said:

En fait,j'ai vu que les 10 premieres minutes,y'avait des petites blagues et la qualité était vraiment pas mal du coup j'ai laissé un poce bleu,je te souhaite bonne chance pour la suite.

 

I saw just the first 10 minutes,it was funny and the video was pretty cool so i left a like,i wish you good luck.

Ah ! Alors là, ça fait chaud à mon petit coeur 

 

Translation : Wow : such love, very amour

Link to comment
Just now, Xasam said:

Good luck ! If you have any question, just like Alitofernando, you just have to ask and don't worry, I speak french too but it seems you understand english and translate everything is a pain.

Actually, I'm fluent in English as I lived in Ireland for a year, but I dont see the point to translate someting this in english because, obviously, if one doesnt speak french, he will never watch my video. But I stick to the rules.

 

12 minutes ago, DarylDixon said:

oui oui la baguette jaja

Omelette du fromage.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.