Jump to content
Sign in to follow this  
RISE

[RISÉ] The Uprising

Recommended Posts

1 minute ago, xSparkie said:

Shouldn't you be with Peter right now?

 

2 hours ago, Zymogen said:

no fuck off

 

Share this post


Link to post
8 hours ago, camcod said:

im hear you all fearing the goon still

 

 

no wonder this team is super trash

new phone who dis

Share this post


Link to post

im heard kaos quit also because this team is super trash

 

 

i doesnt blame him, all the good member left to make a better team ^^

Share this post


Link to post
44 minutes ago, camcod said:

im heard kaos quit also because this team is super trash

 

 

i doesnt blame him, all the good member left to make a better team ^^

ur mom still here

Share this post


Link to post

Rules for somebody wants to trash talk a team they were once in, in this case RISE...

 

1. Make an ALT because your too scared to stand up to your masters.

 

2. Try not be taken seriously by speaking in shitty broken English 

 

3. Confirm to people that you are in fact serious by referencing yourself as the "goon"

 

Thank me when necessary

- The "goon" sidekick

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Thunderprime said:

He is not alt my friend

He's not your friend, buddy



Couldn't resist the reference.

Share this post


Link to post
7 hours ago, BlackJovi said:

when shit kids get uguuy over some wins in ranked, kek. Will always be funny 

Nah. We all scared to face The Goon. You just gotta accept it, for he is simply too good. Goon + Murcielago are the real OU gods with their plethora of accolades and vast competitive knowledge. Know your place scrub.

Share this post


Link to post
10 minutes ago, Rendiz said:

Nah. We all scared to face The Goon. You just gotta accept it, for he is simply too good. Goon + Murcielago are the real OU gods with their plethora of accolades and vast competitive knowledge. Know your place scrub.

I fucking love you

Share this post


Link to post
18 minutes ago, Rendiz said:

Nah. We all scared to face The Goon. You just gotta accept it, for he is simply too good. Goon + Murcielago are the real OU gods with their plethora of accolades and vast competitive knowledge. Know your place scrub.

you forgot thunderpryme the creator of  OU. 

 

7 minutes ago, TheChampionMike said:

I fucking love you

gay 

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Zymogen said:

Guys I'm opening up a scamming EVing service

 

Happy customers include:

camcod

EVLGOON

 

Just mail me your pokes and you won't regret it!

You deserve a crown for your pk :D

I feel so stupid not figuring that out, especially when it's in the team screenshot that was taken by me in Silph Co lmao.

 

Anyway hru, I miss you <3

Edited by Imperial

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.