Jump to content
Sign in to follow this  
BlackJovi

0/10 forum update

Recommended Posts

2 minutes ago, Desu said:

 

IPBv3 is reaching end of life soon, this is IPBv4.

Scrub, you only have 444 posts, you're obviously a newbie here.

 

edit:

I see, makes sense.

Edited by Gilan

Share this post


Link to post

My theme is completely fucking ruined, and I never even got to finish it god dammit.  What a fucking waste. 

On the bright side, the new website actually looks a whole lot better, so all I'll have to do is change the colors to make it match my computer's theme.  
I don't come here often enough to waste that kind of time on it though.  Overall 7/10 design.  Looks a little bland, kinda like a mobile page, but that's not uncommon for websites/apps these days, and the simplicity of it does make it easier to use.  I think I mostly dislike it just because it's white and I'm used to all my forums being dark(Either because I recolor them myself, or they're already dark.  It's easier on my eyes.)

old picture of my theme.  Can't show any of the changes I made since then though, because it's completely broken now. 

Share this post


Link to post

I feel completely lost on the home page of the forums haha. I think I'll grow to like it, though

 

Oh cool, we get a "reason for edit" option now

Edited by Gunthug
to express that we now get a "reason for edit" option

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Gizmo said:

I HATE THIS, CHANGE IS BAD. I'M QUITTING!

      Gizmo
2828e37b0bd1e55d78e1880e1d4fb380?d=https

Inactive Developer
^^^^^^^
you already quit tho

EDIT: have I ever told you your avatar is fucking adorable

Edited by DaftKitteh
sucking up to mods to get on their good side

Share this post


Link to post

Well.. this definitely looks.. interesting, to say the least.

 

also rip like 800 posts I've made lol

Edited by Xand

Share this post


Link to post
Just now, Xand said:

Well.. this definitely looks.. interesting, to say the least.

I thought you were dead

Share this post


Link to post

WHAT HAPPENED

WHERE ARE THE RECENT TOPICS

WHY IS THERE NO LIKE COUNTER

WHY MUST FUTURISITC INTERFACES BE SO SIMPLISTIC

:(

Share this post


Link to post
1 minute ago, DrCraig said:

WHAT HAPPENED

WHERE ARE THE RECENT TOPICS

WHY IS THERE NO LIKE COUNTER

WHY MUST FUTURISITC INTERFACES BE SO SIMPLISTIC

:(

 

I feel like its the exact opposite of such, the previous forum was much simpler imo.

Share this post


Link to post
1 minute ago, Gilan said:

I thought you were dead

 

I check in every so often just to see how things are turning out, seems like IPB 4 is going to take a lot of time to get used to.

 

i'm actually pretty salty (not really) about my 269 posts

Share this post


Link to post

GUYS DESU VIEWED MY PAGE, BIG BROTHER HAS NOTICED ME

I can go back to being rip peacefully now, with no regrets

Share this post


Link to post
Just now, DaftKitteh said:

GUYS DESU VIEWED MY PAGE, BIG BROTHER HAS NOTICED ME

I can go back to being rip peacefully now, with no regrets

Probably to give you a warning point.

Share this post


Link to post
Just now, Munya said:

 

I feel like its the exact opposite of such, the previous forum was much simpler imo.

 

Yeah in the old forum, I ripped out plenty of stupid shit that only fed egos or was pointless. I have no say over the update changes, just here for lulz. :)

Share this post


Link to post

Please come back to us Gizmo, we need to to fix the wrongs of this forum.

Share this post


Link to post
2 minutes ago, Gizmo said:

 

Yeah in the old forum, I ripped out plenty of stupid shit that only fed egos or was pointless. I have no say over the update changes, just here for lulz. :)

are you responsible for the like counter being taken away? i'll find you, gizmo, swear on me mum.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.