Jump to content
Sign in to follow this  
Emlee

Anime Club Leader : Hi, I'm Emluu. I love anime! Join my club <3

Recommended Posts

8 hours ago, TheOriginal said:

Currently watching nothing, so why should I watch kiznaiver?

Long time no see. How's life?

 

Yeah, definitely watch Kiznaiver! I can recommend you other seasonals if you tell me a couple anime you've watched before and enjoyed. 

Share this post


Link to post

My friend showed me my hero academia and it actually isn't half bad , it's lit. Currently watching MHA, Rewatching HXH, and blast tempest..

 

LF new shows to watch. WHEREAREYOUEMLEE

Share this post


Link to post

haha fuck you heimann, turns out i never saw them either

and that gif kinda was a big spoiler, it was pretty obvious she was the lantern.

 

Kiznaivers, Bungo stray dogs are pretty cool shows, 

Having mixed feelings about mayogia tho, 

also been enjoying Anne-Happy and Flying whitch. 

anything I'm missing out on?

Share this post


Link to post
4 hours ago, Emlee said:

Long time no see. How's life?

 

Yeah, definitely watch Kiznaiver! I can recommend you other seasonals if you tell me a couple anime you've watched before and enjoyed. 

It has been a long time, but life's good. Hows it been hanging?

 

My favorite animes are Hellsing: Ultimate, Kill la Kill, and Darker than Black

 

I have a big backlog, but I am probably gonna watch Kabaneri, JoJos, and Kiznaver, and that is probably it for this season.

Share this post


Link to post
22 minutes ago, TheOriginal said:

It has been a long time, but life's good. Hows it been hanging?

 

My favorite animes are Hellsing: Ultimate, Kill la Kill, and Darker than Black

 

I have a big backlog, but I am probably gonna watch Kabaneri, JoJos, and Kiznaver, and that is probably it for this season.

Good! You're on break from uni, right? 

 

I think that's a good start but I would definitely encourage you to watch Stray Dogs too. If you can fit it in. 

Share this post


Link to post
9 minutes ago, fredrichnietze said:

o/ try Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu. it's very steins gate in high fantasy world. 

Hey fred. That will have to go on the backlog, too much anime lol and I haven't even watched Steins;Gate.........

Share this post


Link to post
15 minutes ago, TheOriginal said:

Hey fred. That will have to go on the backlog, too much anime lol and I haven't even watched Steins;Gate.........

You need to watch Steins;Gate, it is one of the best anime's I've ever seen. The characters, story line and plot twists are simply perfect.

Share this post


Link to post
30 minutes ago, kloneman said:

You need to watch Steins;Gate, it is one of the best anime's I've ever seen. The characters, story line and plot twists are simply perfect.

Don't worry I will. Just need to finish some shows I didn't finish, like Bahamut and terra formars then move on to the recent season.

 

25 minutes ago, Heimann said:

Who used a max revive. Original,klone and orangeslash are all posting again

I have no idea who or why, but its a pretty big coincidence that we all are back around the same time.

Edited by TheOriginal
forgot something

Share this post


Link to post
11 hours ago, TheOriginal said:

I have no idea who or why, but its a pretty big coincidence that we all are back around the same time.

Rule #39: There is no such thing as coincidence.

Share this post


Link to post
4 hours ago, londark said:

Rule #39: There is no such thing as coincidence.

you scared me there for a second...

Share this post


Link to post

Aura: Maryuuin Kouga Saigo no Tatakai is a really good movie with a similar concept like Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Do give it a shot if you haven't seen it.

Share this post


Link to post

Anything else worth watching this season aside from BNHA and Kabaneri? Had to force myself to finish a single episode of re:zero and i find it real bad.

Share this post


Link to post
3 hours ago, Emlee said:

SOUSEI NO ONMYOUJI TODAY

shit tier, but its somehow my guilty pleasure

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.