Jump to content
Sign in to follow this  
PokemonAura

[ÄURA] Pokemon Aura - August AND September Team Tournament winners!- 2peat edition

Recommended Posts

1 hour ago, Parke said:

Yeah I can make them too, but @ShinyGoku was the guy who originally came up with the idea. I'm more than happy to make them for anyone who wants if he's too busy :) just shoot me a message

try u pork plz

Share this post


Link to post

Daryl made 2 people rage enough to let the timer run out in the CC, if that's not amazing then idk what is

 

 

Share this post


Link to post
Just now, Maekaaay said:

When a girl gives ... fuark i don't want a warning point either :/

 

who is > than Daryl the hero tho

not u gotti

Share this post


Link to post
Just now, BlackJovi said:

Lmao what hax

 are u legit gonna say that lmao

 

He got crucial paras .  hax or rng w.e same shit 

 

 

Share this post


Link to post
13 minutes ago, xStarr said:

 are u legit gonna say that lmao

 

He got crucial paras .  hax or rng w.e same shit 

 

 

RAPEdash would raped u anyw if  granbull was ded

 

 

Share this post


Link to post
21 minutes ago, Maekaaay said:

When a girl gives ... fuark i don't want a warning point either :/

 

who is > than Daryl the hero tho

I can say it if you guys want i got balls to do it

Share this post


Link to post
1 minute ago, ErrorGlumac said:

I can say it if you guys want i got balls to do it

say it

Share this post


Link to post
1 minute ago, KoolT93 said:

WP are overrated tho

 

b857321c3ce3e57639b37feb8e7966c1o.png

 

Hello Bearminator

 

 

>1 warning point

 

 

Share this post


Link to post
Just now, KoolT93 said:

Gimme some time doe

Well not like I wanna imply anything but I got my warning points for spiderman threads...

Share this post


Link to post
1 minute ago, RysPicz said:

Well not like I wanna imply anything but I got my warning points for spiderman threads...

Not gettin WP as greeting >>

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.