Jump to content

✨[Art/Sig/Userbar] Tear's Sanctuary ✨ ~ Status: Closed

Tear

Recommended Posts

Español

Spoiler

¡Hola! ,Soy Tear y estoy trabajando en diversos diseños para jugadores, tomándolo como negocio estoy cobrando una cuota por ello.

Importante:

Debido a que me dedicaré a otras cosas solo aceptaré pedidos de:  Miembros del Staff, Eventos Oficiales / No Oficiales. Espero que no sea mucha molestia para aquellos que no podrán acceder a mis servicios, solo trato de tener mas tiempo para mi vida personal sin alejarme mucho de todo lo que estoy haciendo aquí.

El objetivo de esta publicación es mostrar mi trabajo y mi progreso como artista al público por lo que queda totalmente prohibido robar, plagiar, copiar, redistribuir, etc. mi trabajo/estilo para beneficio propio. Puedes mostrarlas en otras publicaciones siempre y cuando me des créditos y no las uses como un ejemplo de tus trabajos, de lo contrario me verás obligado a tener que bajar tu publicación.

>Signature (Gif): $400.000

>Signature (Estática): $200.000

>Userbar: $120.000

>Banner Promocional (Disponible para todos): $200.000

>Otro trabajo: Donación Voluntaria

- Por favor sea paciente con su pedido, si me apresura lo bloqueare instantaneamente

- No pedir cosas raras ty

- Si desea hacer una donación extra es bien recibido

Contacto:

Discord: Tear#7569

Pedidos Realizados: 545

Preguntas Frecuentes:

Spoiler

¿En que software trabajas?

Adobe Photoshop (+10 años usándolo) / After Effects si estoy aburrido.

¿Cuánto tiempo te toma hacer esto?

Antes solía demorar 45 min - 1h, ahora debido a que estoy recibiendo solicitudes exclusivas le dedico mas tiempo, +2h tal vez.

¿Desde cuando haces Signatures/Userbars?

2020 y he practicado mucho tiempo desde ese entonces, antes era realmente malo, no todo el tiempo he seguido las mismas pautas que ahora sigo.

¿La gente te paga lo justo?

Bueno, pido un monto mínimo lo cual lo puedes encontrar en este mismo thread, toda donación extra es bienvenida.

¿Guardas los archivos psd?

Sí, guardo los proyectos pero no todos, seguramente los que hayan sido de 2021 hacia adelante ya que antes no lo hacía, si necesitas que modifique algo al archivo original házmelo saber, no cobro dinero por ello.

¿Por qué no respondes mis mensajes al MD o me has bloqueado?

Seguramente no te haya respondido por hacerme una solicitud de un Naruto montando un Rayquaza o una Hatsune Miku bailando al lado de un Zekrom. Si te he bloqueado ten por seguro que es por que me has apurado o otra razón extraña.

¿No te cansa hacer esto?

Hubo una vez que recibí +25 solicitudes en 3 dias (Solicitudes comunes, no de eventos), fue gracioso y me sentí abrumado, asi que sí, realmente me siento cansado cuando me llegan muchos pedidos consecutivos ... sin contar los eventos oficiales que suelo hacer +70 solicitudes en 1 semana pero eso me divierte más y es mas "fácil" ya que uso la misma plantilla, aun así tiene su complejidad ya que no es cambiar el nombre y ya.

--------------------------------------------------------------------------------

English

Spoiler

iHello! , I am Tear, Im working on various designs for players, Taking it as a business I am charging a fee for it.

Important:

Because i will dedicate myself to other things i will only accept requests from: Staff Members, Official / Unofficial Events. I hope it is not too much of a hassle for those who will not be able to access my services, i just try to have more time for my personal life without straying too far from everything i am doing here.

The objective of this publication is to show my work and my progress as an artist to the public, therefore stealing, plagiarizing, copying, redistributing, etc. is totally prohibited. my work/style for own benefit. You can show them in other posts as long as you give me credits and don't use them as an example of your works, otherwise I will be forced to take down your post.

>Signature (Gif): $400.000

>Signature (Static): $200.000

>Promotional Banner (Available for everyone): $200.000

>Userbar: $120.000

>Other work: Voluntary Donation

- Please be patient with your order, if you rush me i will block you instantly

- Do not ask for weird things ty

- If you want to make an extra donation, it is well received

Discord: Tear#7569

Requests Finished: 545

FAQ:

Spoiler

¿What software do you work on?

Adobe Photoshop (+10 years using it) / After Effects if I'm bored.

¿How long does it take you to do this?

Before it used to take 45 min - 1h, now because I am receiving exclusive requests I dedicate more time to it, +2h maybe.

¿Since when do you do Signatures/Userbars?

2020 and I have practiced a long time since then, before it was really bad, not all the time I have followed the same guidelines that I follow now.

¿Do people pay you fair?

Well, I ask for a minimum amount which you can find in this same thread, any extra donation is welcome.

¿Do you save the psd files?

Yes, I save the projects but not all of them, surely those that have been from 2021 onwards since I didn't do it before, if you need me to modify something to the original file let me know, I don't charge money for it.

¿Why don't you answer my messages to the MD or have you blocked me?

I'm sure i didn't answer you for making me a request for a Naruto riding a Rayquaza or a Hatsune Miku dancing next to a Zekrom. If I've blocked you, rest assured that it is because you have rushed me or another strange reason.

¿Don't you get tired of doing this?

There was one time I received +25 requests in 3 days (Common requests, not from events), it was funny and I felt overwhelmed, so yes, I really feel tired when I get many requests in a row ... not counting the official events that I usually make +70 requests in 1 week but that amuses me more and it is "easier" since I use the same template, even so it has its complexity since it is not just changing the name and that's it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ejemplos / Examples:

Signature Gif:

Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Biqueta_Staff.gif

xjose.gif

Techno-Starmie.gif

BoltBoy.gif

Clara.gif

Xi.gif

Userbars:

Spoiler

Techno-Userbar_2.gif

Spoiler

enchanteur.gif

Spoiler

MVP-OVERALL.gif

Spoiler

Revz-Meta.gif

Spoiler

Overall-Gabuchox.gif

Spoiler

Warwitox-MVP-OU.gif

Promotional Banners (For Trade Corner, Creative Media ppl, etc):

Spoiler

Promotional-Banner.gif

Some Drawings:

Spoiler

YIBU.jpg

Spoiler

Provenientes-del-callao.jpg

Spoiler

Final.jpg

Spoiler

unknown.png

Spoiler

i have more but i like those

Some Extra Works (I lowered the size on purpose, that's why the poor quality):

Spoiler

xd.jpg

Spoiler

WC4.jpg

Spoiler

xd.jpg

Spoiler

LC.png

Spoiler

1-May.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pedidos en Cola / Queued Orders:

Spoiler

The last 10 request

RDL (Done)

Cristi (Done)

Xi (Done)

OvO (Done)

UK (Done)

Edwardinho (Done)

Xi (Done)

PSL Lab (Done)

MonkeyDMathew (Done)

Belesy (Done)

Gold:

Spoiler

xd.png

Edited by Tear
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Tear changed the title to ✨[Art/Sig/Userbar] Tear's Sanctuary ✨ ~ Status: Closed