Jump to content

GokuSSGSS

Members
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by GokuSSGSS

  1. whos this?

    1. xSparkie

      xSparkie

      Lol this guy. You still play?

  2. I am still watching you!!! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  3. Trip postponed again :D

    1. Show previous comments  5 more
    2. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Rip theres some problem with everyone, Like ur is Status and Kout's is his profile :(

    3. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Hey N I got it how you get Status, Go to your profile, Edit profile and then tick mark "Enable Status Update?" :D

    4. NNharmonia

      NNharmonia

      Thank you.

  4. I Won't be on for like 2 months soz guys

  5. Was a VERY Happy day today

    1. FuzzyRegirock
    2. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Sempai noticed me (Shu) :D

  6. Took a break from the game, Gonna join back in some weeks.

    1. FuzzyRegirock
    2. BrunoMarin

      BrunoMarin

      Gl man, maybe they'll bring me back in some weeks.

    3. PrinceShawn
  7. I got myself a E-storm :) I am happy now!

  8. I love you all :)

  9. 3.8m, Soon 5m :) Grinding sure pays

    1. Goku

      Goku

      Dude I make 2 mil a day on islands with 6 characters XD After a while you get tired^^

    2. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Goku's families are rich :P

  10. I summoned mew2 again :^)

    1. Show previous comments  1 more
    2. Rajat
    3. AKSHAYPRANAV

      AKSHAYPRANAV

      can u stop stalking mew2 its kinda rood

    4. jasonoon95

      jasonoon95

      leave mewtwo alone :c

  11. UNBAN HASSAN!

    1. TheGloriousWalrus

      TheGloriousWalrus

      Well he did kinda ask for it

    2. GoldenSunIsaac
    3. FuzzyRegirock

      FuzzyRegirock

      Wtf why is hassan banned

  12. Got Mewtwo and released it just as I got xD

    1. NeLRo

      NeLRo

      Always noob.

  13. Happy New Year to All ~ :D

    1. AKSHAYPRANAV

      AKSHAYPRANAV

      a happy new year to you too

    2. Uzishow

      Uzishow

      Happy New year Brotha

    3. jasonoon95

      jasonoon95

      merry christmas uguu :v

  14. Merry Christmas to all ~ :D

    1. Show previous comments  1 more
    2. GokuSSGSS
    3. FinnTheMember

      FinnTheMember

      Merry Christmas ~ im not celebrating but anyway xD

    4. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      I am not celebrating too xD

  15. I am back guys!

    1. Show previous comments  7 more
    2. Bilburt
    3. jasonoon95

      jasonoon95

      gone for quite long, so did you find any dragon balls?

    4. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Ye I did and I wished for repairing my computer, Jason.

  16. Heyyy Squirtle :D

  17. Rip computer gonna come back in a week

  18. I have so nice friends

    1. Show previous comments  4 more
    2. MonkeyDKouteshi

      MonkeyDKouteshi

      I'm such a nice friend that i deserve money <3 jk i'm currently inactive good luck with all bro

    3. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      You replied to my status just when I changed it xD

    4. MonkeyDKouteshi
  19. See My Profile Plox!

    1. NNharmonia

      NNharmonia

      just ev train my pokes.

    2. jasonoon95
  20. LF Blue Electric Storm For a Real Super Saiyan Like Me!!

  21. LF Blue Electric Storm for a real siper saiyan like me!

  22. Payed my friend 1m but I am not broke still ( ͡o ͜ʖ ͡o)

  23. DAMN HAXER HAXED ME AND TOOK MY FRIENDS SHINY!! I AM MAD! D:

    1. Show previous comments  3 more
    2. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Now I have to pay my friend 1m and I already lost my Shiny Exploud D: Time to tell staff

    3. Bilburt
    4. GokuSSGSS

      GokuSSGSS

      Thank you to Danxron for giving 500k to me I love him <3

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.